sâmbătă, 1 februarie 2014

Cocos...lapte de cocos.

Pe principiul daca nu-i Tiramisu, nu-i bai, am improvizat ceva dulce urgent pana maine, cand o sa ma ocup de ceva mai ca lumea...
Care va sa zica, am pus la bataie: un pachet de piscoturi ca imi ramasesera de la Anul Nou nefolosite, o cutie cu lapte de cocos, un pachet crema de ciocolata (de facut "la rece"), o cana de ness cu zahar si rom si cam atat...
Daca nu ati facut pana acum frisca din lapte de cocos ar trebui sa incercati, e o varianta la untul care trebuie pus in cremele mai pufoase...Deci, se bate cu mixerul la viteza mare laptele de cocos pana "intepeneste", cam 2-3 minute, apoi separat praful de crema de ciocolata cu laptele rece tot cam atat, pe urma se combina cele doua, se imbunatateste amestecul cu putin rom (sau esenta) si rezulta o crema delicioasa !

 Nu prea folosesc de obicei creme instant dar cand nu am mult timp mai merge...
Si trecem la asamblat. Intr-o forma de cozonac (sau o cutie pe masura piscoturilor) am pus o folie cu marginile mai lungi ca sa pot acoperi forma la urma si am inceput cu un strat de piscoturi inmuiate bine in ness, un strat generos de crema, inca un strat de piscoturi si unul de crema si la urma iar piscoturi.Am acoperit frumos "capodopera" de 5 minute si am dat-o la frigider pana am pregatit mancarea de cina (un puiut micut umplut cu ce m-a taiat mintea...).

Dupa vreo doua ore am scos forma, am rasturnat-o pe un platou si am mai retusat prajitura cu putina crema care imi ramasese si am ras o ''bruma'' de ciocolata...gata !
Eu zic ca-i buna....pentru cat a durat si m-am stresat !
Mai vorbim maine, cand oi gasi platoul "curatat" bine si de ultima urma de crema...
Seara frumoasa si delicioasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu